• Spring navigation over
  • Kontakt
  • Adgang med Tegn
  • Læs op
  • Nyheder
  • Abonnement
Bostedet Solsiden - I gode hænder
Region Nordjylland - I gode hænder
  • Om Bostedet Solsiden
    Om Bostedet Solsiden

    Om Boformen Solsiden

    Solsiden er en socialpsykiatrisk boform, med plads til 37 beboere
    • Bruger- og pårørendepolitik

    • Værdier og målsætninger

    • Tilsyn

    • Personale

    • Historie

    • Publikationer

    • Kvalitetsmodel

    • Samarbejdspartnere

  • At bo på Solsiden
    At bo på Solsiden

    At bo på Solsiden

    Find informationer om det at bo på Solsiden.
    • Sådan får du en plads

    • Sådan får du indflydelse

    • Fysiske rammer

    • Pusterummet

    • Transportmuligheder

    • Klagemuligheder

  • Praktiske informationer
    Praktiske informationer

    Få praktiske informationer i form af kontaktoplysninger og klagemuligheder. 

    Praktiske informationer

    • Kontakt

    • Klagemuligheder

  • Til sagsbehandlere
    Til sagsbehandlere

    Døgnophold for voksne borgere med en alvorlig psykisk lidelse

    Ydelsesbeskrivelser

    Matchning

    For at anvende regionens tilbud, skal du benytte et af regionens matchningsskemaer.
    Gå til matchnings-procedurer og skemaer

  • Om Bostedet Solsiden
  • At bo på Solsiden
  • Praktiske informationer
  • Til sagsbehandlere
    • Beboerøkonomi
    • Indhold i ydelsen
    • Takster & tillægsydelser
    • Procedure for optagelse på døgntilbud
  • Tilgaengelighedserklaering
  • Kontakt
  • Adgang med Tegn
  • Læs op
  • Nyheder
  • Abonnement
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail
Bostedet Solsiden - I gode hænder

Du er her

  1. Forside
  2. Til sagsbehandlere
  3. Procedure for optagelse på døgntilbud
PRINT DEL
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail

Til sagsbehandlere

  • Beboerøkonomi
  • Indhold i ydelsen
  • Takster & tillægsydelser
  • Procedure for optagelse på døgntilbud

Procedure for optagelse på døgntilbud

  1. Den kommunale sagsbehandler foretager en sagsbehandling med henblik på visitation og udfylder det digitale matchningsskema, der automatisk sendes til Specialsektorens administration.
  2. Fagkonsulenten i Specialsektoren kontakter lederen af tilbuddet med henblik på at matche et tilbud.
  3. Sagsbehandler i kommunen kontaktes, når der er matchet til et relevant tilbud, og denne foretager en visitation.
  4. Specialsektoren sender en betalingsaftale via sikker e-mail til den kommunale sagsbehandler med henblik på tilkendegivelse pr. e-mail om, at aftalen accepteres.
  5. Ved venteliste til tilbuddet registreres borgeren på ventelisten.

Gå til det digitale matchningsskema

Tillægsydelser

Ved behov for tillægsydelser i forbindelse med indskrivning til et tilbud beskrives de tillægsydelser, der er behov for.

Tillægsydelser er ekstraordinære ydelser, der ligger uden for det, der tilbydes inden for tilbuddets hovedydelser (f.eks. ledsagelse, rådgivning eller psykologbistand eller blot flere enheder af et delelement af en ydelse f.eks. ekstra pleje eller opsyn).

Indhold og formål med tillægsydelser beskrives af Specialsektorens fagkonsulent i samråd med tilbuddet, ligesom timeantal (fordelt på døgnet) begrundes og specificeres. Det beskrives, hvilke faggrupper der yder tillægsydelsen. Beskrivelsen og prisen for tillægsydelsen fremgår af betalingsaftalen.

Kontakt

Bostedet Solsiden

Tlf.:

97 64 51 60

Mail:

solsiden@rn.dk

Odinsvej 25


9870 Sindal
Se alle kontaktoplysninger

Kontakt faglig konsulent

  • Find faglig konsulent på Region Nordjyllands hjemmeside

OPDATERET
12. juni 2014

Du er her

  1. Forside
  2. Til sagsbehandlere
  3. Procedure for optagelse på døgntilbud

Er du jobsøgende?

  • Personale
  • Værdier og målsætninger

Er du under uddannelse?

  • Praktikstedsbeskrivelse

Tilgængelighedserklæring

    Bostedet Solsiden | Odinsvej 25 | 9870 Sindal | EAN 57 98 00 32 80 585
    Tlf. 97 64 51 60 | Mail solsiden@rn.dk | Skriv til os med sikker Digital Post via borger.dk (login med NemID)